سوالات متداول درباره USSD
چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۰۱ ق.ظ |
پنل یو اس اس دی |
۰ نظر
1.آیا همه می توانند کد و زیر کد USSD خریداری کنند ؟
● بلی تمام افراد حقیقی و حقوقی (سازمان ها , ارگان ها , شرکت ها و اشخاص ) می توانند درخواست سرویس USSD به صورت اختصاصی و یا زیر مجموعه نمایند.
2.تفاوت سر شماره و زیر مجموعه چیست ؟
● سرشماره به شماره ی اصلی سرویس همانند 500 گفته می شود که به صورت *500# شماره گیری می گردد و شماره ی زیر مجموعه در واقع زیر مجموعه ی سر شماره ی اصلی می باشد همانند عدد ۴۰ در شماره ی *500*40# که شماره ی ۴۰ زیر شماره ی سر شماره ی 500 می باشد.
عدد 50۰ صرفا برای مثال بوده و مربوطه به یو اس اس دی پنل نمی باشد.
3.آیا در صورت خرید سرشماره USSD و زیر شماره های آن سرشماره هم متلق به شما خواهد بود ؟
● بلی در صورت خرید سرشماره USSD تمامی زیر شماره ( زیر مجموعه ) های موجود در سر شماره متعلق به خریدار خواهد بود.
4. آیا در صورت خرید سرشماره USSD امکان فروش و ارایه زیر شماره های آن به غیر امکان پذیر خواهد بود ؟
● فروش و ارایه خدمات USSD به غیر با ارسال درخواست و موافقت USSD Panel امکان پذیر می باشد.
5. آیا منو های موجود در سرویس اختصاصی و قابل تغییر است ؟
● بلی , هر لحظه و بلادرنگ می توانید از طریق پنل تحت وب منو ها و یا اکشن متعلق به آن منو را تغییر دهید.
6. مراحل درخواست سرویس USSD به چه صورت می باشد ؟
● ابتدا در سایت USSDPanel.com ثبت نام نمایید. پس از ارسال مدارک در پنل تحت وب و تایید مدیر می توانید شماره USSD خود را انتخاب نموده و برای آن منو مورد نظر را تنظیم نمائید.
7. نحوه ی اتصال به سرویس USSD و وب سرویس های سرویس به چه صورت می باشد ؟
● ارتباط سرویس گیرنده سرشماره USSD با سرور اصلی به وسیله webservice می باشد.ا
8. آیا درخواست برنامه نویسی وب سرویس اختصاصی سرویس USSD یا برنامه نویسی پروژه ی USSD به USSDPanel.com امکان پذیر است ؟
● پاسخ : بلی برای این منظور باید درخواست خود مبتنی بر وب سرویس اختصاصی یا برنامه نویسی پروژه ی شما ارسال نمایید و پس از صدور فاکتور و پرداخت هزینه ی برنامه نویسی پروژه ی شما توسط برنامه نویسان و متخصصان ما انجام و تحویل می گردد.
9. آیا کاربران تمامی اپراتور ها میتوانند از USSD استفاده کنند ؟
● سرویس های ما طرف قرارداد همراه اول و ایرانسل است و کاربران این دو اپراتور می توانند از این خدمات استفاده نمایند.
10. آیا امکان ارایه زیر مجموعه با شماره ی زیر مجموعه وجود دارد ؟
● خیر ! واگذاری سرویس زیر مجموعه و زیر مجموعه های آن به هر نحو به اشخاص غیر ممنوع بوده و در صورت واگذاری سرویس و تمامی مزایا و شارژ کاربر مصرف شده تلقی خواهد شد و غیر قابل بازگشت و عودت می باشد.
11. تعداد کاراکتر های منوی سرویس USSD چه میزان می باشد ؟
● حداکثر کاراکترها در هر منوی USSD ۱۴۰ کاراکتر انگلیسی و ۷۰ کاراکتر فارسی می باشد.
12. آیا امکان ارسال متن توسط کاربر وجود دارد ؟
● بلی کاربر ( از طریق تلفن همراه خود به شرط پشتیبانی ارسال متن ) میتواند ۱۴۰ کاراکتر انگلیسی یا ۷۰ کاراکتر فارسی ارسال نماید , البته امکان ارسال متن فارسی به شرط استفاده از یونیکد های مناسب زبان فارسی میسر می باشد.